Zákaznícky servis 02/32 20 23 20 (Po – Pia: 7:00 – 20:00, So 8:00 – 16:00)

Menu

Vyhľadať

Košík

Váš košík je prázdny. Nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdny. Nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Skvele! Produkt bol pridaný do obľúbených.

Úvod
>
Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

      1. Základné ustanovenia


      1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri uskutočňovaní nákupu produktov elektronicky v internetovom obchode, na internetových stránkach www.magnet-3p.sk, e-mail: [email protected] (ďalej len „internetový obchod“), pri vykonaní nákupu produktov písomne ​​na telefonickom telefóne. 0 23 23 (ďalej len „telefónna linka“), všetko prevádzkuje Spoločnosť PackWay sro, so sídlom Robotnícka 390, 532 36 Pardubice 2, zapísanú v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Hradci Králové, odd. C, vložka 13638. IČO: 256 29 662 DIČ: CZ25629662, bežný účet vedený v ČSOB, as Hradec Králové - č. ú. 111124495/0300.

      1.2. Všetky informácie o spracovaní vašich osobných údajov sú zaznamenané v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu.

      1.3. Tieto obchodné podmienky upravujú v súlade s ust. § 1751 ods. 1 zák. C. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len „občiansky zákonník“) obsah zmluvy uzavretej prostredníctvom internetového obchodu, katalógu alebo telefónnej linky, na jednej strane je spoločnosť PackWay sro ako potrebná (ďalej len „predávajúci“) a fyzická osoba na strane druhej ako predajcu (ďalej len „kupujúci“) a kedy je predmetom nákupu predávajú.

      1.4. Obchodné sa preťahujú na prípady, keď osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od predávajúceho, je právnickou osobou alebo osobou, ktorá koná pri objednaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.

      1.5. Osoba uzatvárajúca kúpnu zmluvu mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania, je spotrebiteľom (ďalej len „spotrebiteľ“).

      1.6. ste prevádzkovateľom internetových stránok na adrese: www.magnet3p.sk (ďalej len „webová stránka“).

      1.7. Môžem byť iba osoba staršia ako 18 rokov s doručovou adresou na území Slovenskej republiky.

      1.8. Ustanovenia obchodných podmienok sú súčasťou dodávky, ktorá je súčasťou dodávky, je povinné poskytovať tieto služby spolu s vecami, čomu nerozumiem, žiadam ich na významného predávaného prostredníctvom kontaktných údajov.-

      1.9. Kontakty na predajcov sú dostupné na webovej stránke v sekcii „O nás“ v záložke „Kontakty“.+

      1.10. je vhodný tieto obchodné podmienky jednostranne meniť. v tejto súvislosti zašleme oznámenie o zmene obchodných podmienok kupujúcemu na e-mailovú adresu, resp. iný kontakt kupujúceho a zverejnenie nového znenia obchodných podmienok aspoň 30 dní pred získaním nového znenia obchodných podmienok na elektroniku. je oprávnený z dôvodu zmeny obchodných podmienok odstúpiť od zmluvy, a to do 21 dní odo dňa doručenia oznámenia o zmene obchodných podmienok na e-mailovú adresu kupujúceho. Tieto ustanovenia nie sú dotknuté práva a zmluvné strany zo zmluvy vzniknuté počas skoršej účinnosti obchodných podmienok.

      1.11. Tieto obchodné podmienky sú platné od 2. 1. 2023.


      2. Kúpna zmluva


      2.1. Kúpna je uzatvorená medzi zmluvnými podmienkami internetového obchodu, katalógu či prostredníctvom telefónnej linky, pričom platí, že sú tieto obchodné podmienky, s čím súhlasím s odosielaním objednávok.

      2.2. Zpôsob uzatvorenia zmluvy je zásadne (i) písomný (katalóg), (ii) elektronický (internetový obchod) či (iii) telefonický (telefónna linka) - vždy prostredníctvom komunikácie na diaľku.

      2.3. Zmluvný vzťah medzi patriacou do patriacu, do ktorého patria právne predpisy a kúpou zmluvou, súčasťou sú aj tieto obchodné podmienky.

      2.4. Kúpna smlouva vzniká v okamihu, je riadne vyplnená a potvrdená objednávka vykonaná predajom (ďalej len „objednávka“) potvrdená zo strany predávajúceho.

      2.5. Ceny tovaru sú uvedené vrátane daní z pridanej hodnoty a všetkých poplatkov. Ceny tovaru nie sú prispôsobené osobe kupujúceho na základe automatizovaného rozhodovania.

      2.6. Objednávkový formulár obsahuje nasledujúce informácie:

      2.6.1. Internetový obchod: prehľad objednávaného tovaru, katalógové číslo tovaru, o dostupnosti tovaru, množstve, položkovú cenu, údaj o cene, spôsob úhrady nákupu tovaru, údaje o požadovanom spôsobe objednávaného tovaru, údaje o extra zárukách, o dobrovoľných príspevkoch na verejnoprospešné akcie, kód , zľavový poukaz, celková cena, spôsob ay, spôsob a voliteľný dátum narodenia. Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je možné využiť kupu a meniť vstupné údaje, ktoré kupujú objednávky vložil, a to aj s ohľadom na možné kupca zabezpečiť a opraviť chyby vzniknuté pri zadávaní údajov do. Objednávku nákupu kliknite na tlačidlo ODOSLAŤ A ZAPLATŤ v prípade platby vopred alebo stlačte tlačidlo ODOSLAŤ A ZAPLATŤ PRI PREVZATÍ v prípade dobierky. vykonávam potvrdenie objednávky zaväzuje k platbe za tovar a služby po dohode.

      2.6.2. Telefónna linka: katalógové číslo tovaru, množstvo, množstvo, spôsob úhrady kúpnej ceny tovaru, údaje o požadovanom spôsobe doručenia objednávaného tovaru, údaj o mimoriadnych zárukách, údaj o dobrovoľných príspevkoch na verejné prospešné akcie, kód akcie, zľavový poukaz, celková cena, spôsob a prepravy ceny, spôsob a platby, meno a príjem kupujúceho, telefón, meno a príjmy kupujúceho.

      2.6.3. Katalóg: prehľadné objednávaného tovaru, katalógové číslo tovaru, o dostupnosti tovaru, množstvo, položkovú cenu, celkovú cenu, spôsob úhrady nákupu tovaru, údaje o požadovanom spôsobe doručenia objednávaného tovaru, údaje o extra zárukách, údaj o dobrovoľných príspevkoch na verejnoprospešné akcie, kód akcie, zľavový poukaz, celková cena, spôsob a cenu, dodacia adresa a voliteľný dátum narodenia, údaj o účasti na akcii, spôsob registrácie do požiadavky účtu .

      2.7. Kúpna smlouva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzavrieť v slovenskom jazyku.

      2.8. Uzatváram nákup zmluvy vzniká predávajúcemu záväzok doručiť tovar kupujúcemu a zrušeniu mu nadobudnúť vlastnícke právo k, kupujúcemu vzniká záväzok zaplatiť cenu a dodávateľ tomuto nákupu.

      2.9. Postup, resp. vedúci krokov k uzavretej kúpnej zmluve sú nasledujúce:

      2.9.1. Internetový obchod: si zvolí tovar a množstvo, prejde do košíka, kde kontroluje, nákup je úplný, po potvrdení vyplní údaje o preprave a platbe, potom že vyplní svoje údaje a má možnosť sa dobrovoľne dobrovoľne urobiť urobiť vykonať účet, zúčastniť sa súťaže či akcie a/alebo vyplniť kód akcie či zľavného poukážky. ODOSLAŤ PRÍPAD v prípade platby vopred alebo stlačiť ODOSLAŤ A ZAPLATŤ v prípade platby na dobierku) , čím sa objednávka nevratne odošle. Pokiaľ je objednávka riadne zaevidovaná, kupujúcemu bude zaslaný upraviť e-mail o odoslaní objednávky. Nakoniec kupujem potvrdenie objednávky, čím je uzatvorená zmluva. Tento e-mail obsahuje úplné znenie kupnej zmluvy vrátane znenia týchto obchodných podmienok.

      2.9.2. Telefónna linka: zapne si tovar a množstvo z katalógu si objednávku oznámite operátorovi, ktorý vykoná objednávanie tovaru spolu tak, aby spôsob doručenia zásielky. Následne prídeme dopyt e-mailom s potvrdením objednávky (v prípade, že u zákazníka spoznáme e-mail).

      2.9.3. Katalóg: si zvolí tovar a množstvo z katalógu. Na priložený objednávací lístok vpíše vybrané tovar. Zvolí spôsob dopravy doručenia zásielky zaškrtnutím príslušného poľa. Objednávku odošle v priloženej zodpovednej obálky. Po doručení je objednávka zavedená do systému a zákazníka dostane e-mail (v prípade, že u zákazníka spoznáme e-mail).

      2.10. súhlasím s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní zmlúv. Náklady na túto kopu pri použití komunikačných prostriedkoch na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory, poštovné náklady) si hradiť kupovať sám, pričom tieto náklady sa netýkajú základnej sadzby.

      2.11. Odoslaním objednávok dôjde, že sa podrobne zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamného poriadku, a že s nimi súhlasím.

      2.12. berie na vedomie, že najmä transakcie je nutné uzavrieť, a to s osobou, ktorá musí byť podstatným spôsobom a zmluvu (vrátane obchodných podmienok).

      2.13. Na darčeky, ktoré sú dostupné zadarmo, je možné nainštalovať aktuálne práva spotrebiteľa.


      3. Tovar a cena
 

      3.1. Webové stránky, resp. internetový obchod a katalóg obsahuje zoznam tovaru ponúkaného ponúkaného na predaj, a to vrátane uvedenia cien jednotlivého ponúkaného tovaru. Cena tovaru je uvedená vrátane všetkých daní a poplatkov.

      3.2. Za podmienok v týchto obchodných podmienkách bude cena účtovať kupujúcemu nad rámec ceny tovaru na dodanie tovaru a prípadne poplatok za zvolený nestandardný spôsob úhrady.

      3.3. Ponuka predaja tovaru a ceny tovaru v internetovom obchode a katalógu zostáva v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na webových stránkach, resp. počas platnosti katalógu. Toto ustanovenie nie je obmedzené možnosťou predávať uzatvoriť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok v rámci zľavových akcií. Zľavy jednotlivých akcií sa nedajú sčítať.

      3.4. Všetky ponuky predaja tovaru umiestnené v internetovom obchode a katalógu sú nezáväzné a tovar nie je povinný uzatvoriť kúpiť zmluvu týkajúcu sa tohto tovaru. stačí si doplatiť právo na opravu zjavných chýb v popise neuvedeného tovaru a popise nákupu v prípade zjavných chýb v chybách tovaru.

      3.5. Všetky inzerované údaje majú iba informatívny charakter a nepredstavujú návrh na uzavretie zmluvy.

      3.6. Kúpna cena tovaru je dohodnutá v každej jednotlivej kúpnej zmluve s tým, že výška takejto kúpnej ceny bude dohodnutá cena daného tovaru v internetovom obchode/katalógu v čase odoslania objednávky kupujúcim.

      3.7. Webové rozhranie internetového obchodu a každý príslušný katalóg obsahujúci aj informácie o nákladoch spojených s balením a dodaným tovarom. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaným tovarom na webovom rozhraní internetového obchodu platia len v prípadoch, pokiaľ je to doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.

      3.8. Náklady vzniknuté kupudiaľ pri použití komunikačných prostriedkov na odplatu v súvislosti s uzavretím strednej kúpnej zmluvy sú bežné, bežné sadzby a kupu si hradí sám.

      3.9. Tovar je zabezpečený v mnohonásobne zodpovedajúcim očakávaniam a do vydania zásob.

       4. Zodpovednosť z chyb, záruka za akosť, extra záruka

      4.1. dodá kopu výrobku v množstve, akosti a predvedení, ako je dohodnuté v kúpnej zmluve. Ak nie je ako prevedenie dojednané, plníme aktiváciu v akosti a vhodné prevedenie pre účel zjavný z kúpnej zmluvy; inak pre účel obvyklý.

      4.2. Práva a povinnosti smluvních strán ohľadom práva z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2161 až 2174b zákonníka a zákona č. 634/1992 Zb., o.

      4.3. ktorý je možný, je možné použiť právo z titulu záruky za akosť, teda možno predpokladať z dôvodu nákupu spotrebiteľského tovaru po dobu 24 dní od prevzatia tovaru. Záruku za akosť je povinný podľa článku 5. Reklamačný poriadok.

      4.4. je oprávnené, pokiaľ zaškrtne v1 pole a uhradí cenu, 50 €, prípadne naviac záruka. Extra záruka sa řídí týmito obchodnými podmienkami. Extra záruka je servis, ktorý Vám zaúčtuje, že v prípade akéhokoľvek znehodnotenia tovaru počas prepravy Vám pri jeho výmene uhradíme dvojnásobok poštovného, ​​balného a dobierkovného vo forme poukazu na zľavnenú z ďalších objednávok. Pri využití zadarmo získate poukaz na paušálne poštovné 4,30 €.


      5. Reklamačný poriadok
 

      5.1. Prevziať tovar od kupujúceho - spotrebiteľa je okamih prevzatia tovaru od predávajúceho, resp. prevzatie od dopravcu. Prevzatie tovaru kúpiť – podnikateľ je okamih jeho odovzdania dodať kupujúcemu resp. prvému prepravcovi.

      5.2. Ako doklad o zárukách (záručný list) vystavuje ponuku ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúru) tak so všetkými potrebnými údajmi na uplatnenie záruky. Na žiadosť zašlite poskytneme formu záruky - záručný list. Záručný list obsahuje všetky zákonné náležitosti.

      5.3. je povinné tovar podľa možností prehliadnuť čo najskôr po prechode nebezpečenstva škody veci a venovať sa jeho vlastnostiam a množstvu.

      5.4. Pri odbavovaní je povinný dovoz tovaru neporušenosť obalového tovaru v prípade, že aj toto oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom oznámení do zásielky nemusí byť doručená zásielka od prepravcu. Podpisom dodacieho listu dospiejete, že zásielka tovaru bola neporušená a na prípadnú neskoršiu reklamáciu zásielky nemôže byť braný zohľad.

      5.5. Miesto na uplatnenie reklamy je sídlo predajcu. Reklamácie je možné podávať podávané na e-mailovej adrese [email protected] alebo písomne ​​na adrese POBOX 91, 830 05 Bratislava 35.

      5.6. - spotrebiteľ môže chybné tovar na reklamáciu zaslať na adresu predávaného. Na zásielke by malo byť viditeľne uvedené "REKLAMÁCIA", ID číslo reklamy pridelené pri vyplnení reklamácie online (ako je služba ponúkaná) a Zpátočná adresa zákazníka. Zásilka by mala obsahovať reklamované tovar (vrátane kompletného príslušenstva) a taktiež odporúčame položiť kopiu nákupného dokladu. Zásilka by obsahovala aj podrobný popis chýb a kontaktných údajov kupujúceho (najmä spiatočná adresa a telefónne číslo). Odporúčame priložiť aj kopiu nákupného dokladu.

      5.7. - má v závislosti od povahy tovaru pri uplatnení zákonnej záruky za to, že tieto práva na tom, či v závislosti znamená podstatné alebo nepodstatné porušenie kupnej zmluvy:

      5.7.1. pokiaľ ide o vadu, ktorá je podstatným porušením zmluvy, má nahradiť právo na odstránenie vád odstránením veci bez vád alebo zbavením chýbajúcich vecí, na odstránenie vady opravou veci, na primeranú zľavu z ceny alebo právo odstúpiť od zmluvy. oznámiť toto, aké právo si zvolil, pri oznámení vady alebo bez náhradného odkladu po oznámení vady. Vykonanú kolegyňu, ktorú možno stratiť, môže zmeniť bez súhlasu predávajúceho, čo však neplatí v prípade, že kupujúci žiadajú opravu vady, ktorá sa ukáže ako neuskutočniteľná. Pokiaľ neodstráni vady vstúpiť vhodnú lehotu alebo vhodné kupujúcemu, že neodstráni, môže byť prednostne odstránené odstránenie vady primeranú z ceny alebo môže u od vady.

      5.7.2. pokiaľ ide o vadu, ktorá je spojená s porušením zmluvy, má pokračovať právo na odstránenie vád alebo primeranú výhodu z kúpnej ceny.

      5.8. Zatiaľ čo bude možné dodať, čo chýba alebo odstrániť právnu vadu. Iné vady môžu odstrániť podľa svojej voľby opravu veci alebo poskytnutím novej veci. Pokiaľ neodstránite vadu veci včas alebo chybu odmietnete odstrániť, môže byť dodávka zvýhodnená z ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.

      5.9. Vykonanú ponuku vyrábať bez súhlasu predávajúceho.

      5.10. Pokiaľ kupujete včas chybu, strácate právo odstúpiť od zmluvy.

      5.11. Ak nemá vec vlastnosti stanovené v ust. § 2161 občianskeho zákonníka, môže dodávať potravinu aj dodanie novej veci bez chýb, pokiaľ to nie je vzhľadom na veľkú chybu nevhodné, ale pokiaľ je chyba len veci, môže to byť len jednoduchá súčasť; pokiaľ to nie je možné, môže od zmluvy odstúpiť. Je to však vzhľadom na to, že chyby nie sú úmerné, najmä ak možno chybu odstrániť bez náhradného odkladu, je možné použiť bezplatné odstránenie chýb. Právo na dodanie veci alebo výmena náhradných dielov náhradné diely v prípade, že ste včasné chyby, ak znovu pracovali veci pre opakovaný výskyt chýb po oprave alebo väčšom počte chýb. V takom prípade má kúpiť aj právo od zmluvy odstúpiť. Ak neodstúpi zo zmluvy alebo nové právo na dodanie novej veci bez chýb, na výmenu ho komponentov alebo na opravu veci, môže byť primeranú zľavu. má právo na primeranú zľavu v prípade, že nemusí dodať novú vec bez chýb, nahradiť jej súčasť alebo vec opraviť, ale aj v prípade, že nevykonaná náprava v primeranom čase, alebo že zabezpečenie nápravy spôsobilo značné problémy.

      5.12. Pokiaľ sa prejaví chyba v priebehu jedného roka od prevzatia, má sa za to, že vec je chybná už pri prevzatí, je to pohľadávka za vec alebo chyby vylučuje. Táto nebeží po dobu, po ktorú dobu môže využívať vec používať, v prípade, že chybu vytkol oprávnene.

      5.13. Reklamáciu vrátane odstránenia vady predávajúci vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Lehotu 30 dní je možné pre uplatnenie reklamácie predĺžiť po dohode so spotrebiteľom – takéto predĺženie nesmie byť na dobu neurčitú alebo neprimerane dlho. Po uplynutí tejto lehoty sa má za to, že chyba na veci skutočne existovala a spotrebiteľ má rovnaké práva, ako by išlo o chybu, ktorú nemožno odstrániť.

      5.14. dostanete kupujúcemu - spotrebiteľovi písomné potvrdenie o tom, bola reklamácia vznesená, čo je jej obsahom, aký druh reklamácie je požadovaný, a odoslať e-mail po prijatí reklamácie; ďalej dodávame potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamy, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe trvania reklamácie, prípadne zdôvodnenie zamietnutia reklamácie.

       5.15. - spotrebiteľ má právo na úhradu potrebných nákladov, ktoré vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených zo zodpovednosti za chyby tovaru a boli vynaložené skutočne a účelne. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu chýb na veci má spotrebiteľ právo tiež na úhradu nákladov k tomuto odstúpeniu.

       5.16. Po vybavení oprávnenej reklamácie sa záručná doba záruky za záruku, pokiaľ je, predlžuje po dobu trvania reklamácie. V prípade zneužitia reklamy sa záručná doba nedlhuje. Pokiaľ je reklamácia tovaru v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, začne záručná doba plynnúť znova od konečného vybavenia reklamácie. Doba reklamácie sa počítala od nasledujúceho dňa po uplatnení reklamácie do dňa vybavenia reklamácie, teda doby, kedy bola povinná povinnosť prevziať. O vybavení je zákazník informovaný e-mail, ktorý uviedol už pri nákupe.

       5.17. Pokiaľ bolo tovar zaslaný prepravnou službou, bude po reklamácii automaticky zaslaný na adresu kupujúceho.
 

       6. Cena tovaru a platobné podmienky
 

       6.1. Cenu tovaru a náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže dokúpiť tovar predávaného nasledujúceho.
- v určenej hotovosti na dobierku na mieste nákupu v pomoci - 1,50 €
- online bankovým prevodom - zadarmo
- platobnou kartou - pri dodaní kartou na dobierku a platbe na mieste - 1,50 €
-platobnú - pribe vopred - zadarmo.
V prípade platby prebieha platba cez platobnú bránu GOPAY, pričom platba funguje prostredníctvom tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: www.gopay.com/sk.

      6.2. nepožaduje od obdobného zálohu či inú platbu. Toto nie je dotknuté ustanovenie čl. 6.3 obchodných podmienok ohľadom povinnosti uhradiť cenu tovaru vopred.

      6.3. je oprávnený v prípade, že zo strany kupujúceho nedôjde najmä k dodatočnému potvrdeniu objednávky (článku 2.9.), konečného hradenia celej ceny ešte pred odoslaním tovaru kupujúcemu. Ustanovenie § 2119 ods. 1 občianskeho zákonníka sa nepoužije.

      6.4. V prípade platby na dobierku je cena platná pri prevzatí tovaru.

      6.5. Pokiaľ je to v obchodnom styku obvyklé alebo pokiaľ je tak stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, vystavíme podporu platieb vykonaných na základe kúpnej zmluvy kupujúcemu daňový doklad – faktúru. je platcom dane z pridanej hodnoty. Daňový doklad – faktúru vystavíte kopu klientov po uhradení ceny tovaru a zašlite ho v elektronickej podobe na elektronickú adresu kupujúceho.
 

      7. Právo spotrebiteľa odstúpiť od kúpnej zmluvy
 

      7.1. Ustanovenia tohto článku obchodných podmienok sa vzťahujú len na kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom.

      7.2. Spotrebiteľ má právo bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote štrnástich (14) dní. Uvedená lehota plynov odo dňa prevzatia tovaru, dodávky je dodaním dodávok niektorých druhov (polôžok) tovaru, lehota sa započítava odo dňa prevzatia dňa poslednej dodávky tovaru. Lehota na odstúpenie od kupnej zmluvy považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ v jej priebehu bude jednoznačným prehlásením voči predávajúcemu vyjadrí požiadavku na odstúpenie.

      7.3. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch uvedených v § 1837 občianskeho zákonníka:

      7.3.1. tovar vyrobený podľa požiadavky zákazníka alebo prispôsobeného jeho osobným potrebám,

      7.3.2. tovar, ktorý rýchlo podlieha zkaze, alebo tovar s krátkou dobou spotreby, ako aj tovar, ktorý bol po daniach vzhľadom na svoju povahu nenávratne zmiešaný s iným tovarom,

      7.3.3. tovar v zapečatenom obale, ktorý z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov nie je vhodný vrátiť potom, čo ho kupuje

      7.3.4 zvukové alebo obrazové nahrávky alebo počítačového programu v zabezpečenom obale, ak ho prerušil.

      7.4. Pokiaľ nejde o prípad uvedený v čl. 7.3. obchodných podmienok či o iný prípad, kedy je možné od kúpnej zmluvy odstúpiť, môže byť v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 písm. 1 písm. 1 a ods. 2 občianskeho zákonníka právo od kupnej zmluvy odstúpiť, a to do 14 dní odo dňa, keď kúpiť alebo kúpiť tretiu osobu odlišnú od dopravcov prevezme tovar, alebo:

       7.4.1. posledný kus tovaru, objednávajte v rámci jednej objednávky viac kusov tovaru, ktoré sú dodávané samostatne,

      7.4.2. posledná položka alebo časť dodávky tovaru zostáva z niekoľkých častí, alebo

      7.4.3. prvá dodávka tovaru, pokiaľ je v zmluve dohodnutá pravidelná dodávka tovaru pre dohodnutú dobu.

      7.5. Odstúpi-li spotrebiteľ od kupnej zmluvy, zašle alebo predá predávajúcemu bez náhrady odkladu, najneskôr do štrnástich dní odstúpenia od kupnej zmluvy, tovar, ktorý od neho dostal. Náklady na získanie predmetného tovaru predávať predajnému prípadu spotrebiteľa.

      7.6. Ak spotrebiteľ odstúpi od kupnej zmluvy, vráti spotrebiteľovi predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kupnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie tovaru (v prípade, že v lehote 14 dní vracia spotrebiteľ späť všetko objednané tovar vrátane darčekov alebo iných výhod, ktoré od neho na základe kupnej zmluvy prijal). Predávajúci vráti spotrebiteľovi prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tím spotrebiteľ súhlasí a ak mu tím nevzniknú ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kupnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako predávajúci dostane tovar, alebo než mu kupujúci preukáže, že tovar odeslal späť, podľa toho, čo nastane skôr.

      7.6.1. Okrem vyššie zmieneného zákonného nároku na odstúpenie od zmluvy Vám ponúkame možnosť vrátiť tovar na dobu 100 dní od prevzatia tovaru. Zmluva môžete obmedziť aj po náhrade 14 dní na odstúpenie tým, že nám továreň vrátiť do 100 dní od prevzatia (lehota začína dňom nasledujúcim po doručení tovaru), pokiaľ je to tovar v pôvodnom obale, je úplný, nie je použitý alebo je poškodený. Pre dodržanie lehoty stačí včasné odoslanie. Cena za túto službu je uvedená v košíku.

      7.7. Pokiaľ ako vhodný spôsob dodania, ktorý zvolí iný vhodný spôsob dodania tovaru v internetovom obchode ponúka, vrátim sa vo vysoko odporúčanom spotrebiteľovi ponúkaného spôsobu dodania tovaru.

      7.8. Spotrebiteľ môže napadnúť za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku manipulácie s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať vzhľadom na to, že jeho funkčnosť a vlastnosti.

      7.9. Ak odstúpi spotrebiteľa od kupnej zmluvy, nie je možné využívať spotrebiteľov platebné prostriedky skôr ako mu spotrebiteľ predá tovar alebo preukáže, že tovar odovzdal predávajúcemu. Spotrebiteľ je oprávnený (nie však povinný) použiť na odstúpenie od kupnej zmluvy v zmysle tohto článku podmienok „formulár na odstúpenie od kupnej zmluvy“, ktorý tvorí prílohu obchodných podmienok. Jeho vzor je dostupný aj na e-shope, ktorý tu predáva.


      8. Preprava a dodanie tovaru
 

      8.1. Spôsob doručenia tovaru určiť cenu, pokiaľ nie je v kúpnej zmluve inak.

      8.2. V prípade, že je spôsob dohodnutý na základe požiadaviek zákazníka, obsahuje súčasť doplnkových nákladov spojených s týmto spôsobom dopravy.

      8.3. Pokiaľ je podľa nákupnej zmluvy povinné tovar na miesto určené v ponuke dodať, je nutné doplniť tovar pri dodaní.

      8.4. V prípade, že ich z toho dôvodu doručovať alebo iným spôsobom ako bolo uvedené v prípade, že je nutné uhradiť spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. s iným spôsobom spojené náklady.

      8.5. Ceny balného a dopravy sú uvedené na objednávacom lístku resp. internetové formuláre, rovnako na internetových stránkach zúčastnených je zároveň s nimi oboznámený pred konečným odoslaním objednávok. Prepravné a balné je možné robiť nasledujúcimi prémiami:

      8.5.1. Preprava prostredníctvom Slovenskej pošty

      8.5.2. Doručenie do výdajného miesta Packeta.sk

      8.5.3. Preprava prostredníctvom GLS

      8.6. Termín dodania je 14 dní, pokiaľ je tovar skladom.


      9. Ďalšie práva a povinnosti strán
 

      9.1. Pokiaľ je kupujúcim spotrebiteľom, vlastné právo na tovar, ale aj nebezpečenstvo škody na tovare prechádza k prevzatiu tovaru od vybraného prepravcu.

      9.2. Ak nie je kupujúcemu spotrebiteľovi, predá odovzdanému odovzdanému vybranému prepravcovi cenu za prepravcu, ktorému umožní kupujúcemu vybranému právu využiť prepravnú zmluvu prepravcov. Na zákazníka, ktorý nie je spotrebiteľom, môže dôjsť k nebezpečenstvu škody na tovare odovzdanom tovare vybranému prepravcovi na prepravu do miesta určenia v ponuke.

      9.3. Ochrana osobných údajov je podrobne upravená.

      9.4. Pokiaľ nebude dohodnuté inak, všetko korešpondencia súvisí s kupnou zmluvou musí byť druhá zmluvná strana doručená v písomnej podobe, a to elektronickou poštou, osobne alebo doporučene správcovi poštových služieb (podľa výberu poštovteľa). Kupuje sa doručovaná na adresu elektronickej pošty uvedenú v jeho užívateľskom účte. Správa je doručená:

      9.4.1. v prípade doručovania elektronickej pošty okamihom jej prijatia na server prichádzajúcej pošty; integrita správ zaslaných elektronickou poštou môže byť zabezpečená certifikátom,

      9.4.2. v prípade doručovania osobne alebo prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb prevziať zásielku adresátom,

      9.4.3. v prípade doručovania osobne alebo prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb aj od doručenia zásielky, ak je možná oprávnená zásielka zaslať,

      9.4.4. v prípade doručovania prevádzkovateľa poštových služieb náhrady posledných dní (10) dní od uloženia zásielky a podania výzvy adresátovi na prevzatie uloženej zásielky, ak dôjde k uloženiu zásielky u prevádzkovateľa poštových služieb, a to aj v prípade, že bude adresát o uložení nedodaný.

      9.5. schválený, ktorý je spotrebiteľom nemôže odstúpiť od zmluvy o dodávke personalizovaného tovaru v lehote štrnástich dní v § 1829 a nasl. občianskeho zákonníka, pretože ide o tovar upravený na prianie zákazníka.
 

      10. Zasielanie obchodných oznámení a ukladanie cookies
 

      10.1. súhlasím v zmysle ustanovenia § 7 ods. 2 zákona č. 480/2004 Zb. o niektorých službách informačnej spoločnosti ao zmene zákonov (zákon o niektorých službách informačnej spoločnosti) v znení neskorších predpisov, teda zaslaním niektorých obchodných oznámení či oznámení na elektronickú adresu na telefónne číslo objednávky. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v duchu čl. 13 nariadenia GDPR súvisiacimi so spracovaním osobných údajov zákazníka pre účely zasielania obchodných oznámení plníme prostredníctvom špeciálneho dokumentu.

      10.2. Svoje zákonné povinnosti súvisiace s prípadným ukladaním cookies na zariadenie vykonané paralelne prostredníctvom zvláštneho dokumentu, ktorý tu nájdete.
 

      11. Záverečné ustanovenia
 

      11.1. Pokiaľ súvisí vzťah s použitím webových stránok alebo právny vzťah založený na kúpnej zmluve obsahujúcej medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi českým právom. Toto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

      11.2. je oprávnené predávať tovar na živnostenskom oprávnení a činnosti predávajúceho nepodliehajúce kontrole povolovania Živnostenská vykonávaná v rámci svojej pôsobnosti príslušného živnostenského úradu.

      11.3. Pokiaľ sú niektoré ustanovenia obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa tak stane, namiesto neplatného ustanovenia na ustanovenie, ktorého zmysel je určitému ustanoveniu, čo najviac približuje. Neplatnosť alebo nedostatok jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

      11.4. Zmeny a doplnky zmluvy či obchodných podmienok v nutných podmienkach.

      11.5. Kúpna smlouva obchodných podmienok vrátane je archivovaná v elektronickej podobe a nie je prístupná.

      11.6. Spotrebiteľ je oprávnený v prípade riešenia tohto sporu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov v zmysle zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov, prostredníctvom Slovenskej obchodnej inšpekcie, Bajkalská 21/A, Bratislava 827 99, 02/58 27 21 03, internetová adresa: https://www.soi.sk. Platforma pre riešenie sporov on-line sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi komerčnou ponukou a kúpiť si z kúpnej zmluvy.

      11.7. Orgánom dohľadu je Slovenská obchodná komora, kam môže spotrebiteľ podávať sťažnosť.

      11.8. Príloha obchodných podmienok tvorí vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

      11.9. Kontaktné údaje predáva: adresa sídla Robotnícka 390, 532 36 Pardubice 2, adresa elektronickej služby@magnet3p. pošty, telefón 0/32 20 23 23. neposkytuje iný prostriedok on-line komunikácie.


PRÍLOHA Č.1 - FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Adresa: MAGNET 3P, POBOX 91, 830 05 Bratislava 35, [email protected]
Oznamujem, oznamujeme (*), že týmto odstupujem/odstupujeme (*) od zmluvy o nákupe tovaru
:uzatvorená zmlúv:
Meno, priezvisko a adresa nakupujúceho:
E-mailová adresa:
Číslo faktúry [1]:
Číslo objednávky [2]:
Špecifikácia Tovaru, ktorého sa zmluva týka:
Spôsob pre vrátenie obdržaných finančných prostriedkov, prípadne uvedenie čísla bankového účtu:

 

 

 

 

 

 

(*) Nehodíte sa s vyplnením požiadavky alebo údaj doplňte
[1] Nepovinný údaj (jeho uvedenie je však potrebné vykonať pre požadované vybavenie).
[2] Nepovinný údaj (jeho uvedenie však vyžaduje vybavenie pre vybavenie)
Ak je kupujúci spotrebiteľom má právo v prípade, že objednal tovar prostredníctvom e-shopu spoločnosti PackWay s.r.o. („Spoločnosť“) alebo iného prostriedku komunikácie na diaľku, mimo prípadov uvedených v § 1837 zák. č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov odstúpiť od už uzavretej kupnej zmluvy do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, resp. ak ide o kúpu tovaru, potom do štrnástich dní od jeho prevzatia. V prípade zmluvy, ktorej predmetom je niekoľko kusov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí tovaru, začína táto doba bežať až dňom dodania posledného kusu alebo časti tovaru, av prípade zmluvy, na základe ktorej má byť tovar dodávaný pravidelne a opakovane, odo dňa dodania prvej dodávky.
Toto odstúpenie oznámi kupujúci Spoločnosti písomne ​​na adresu prevádzkárne Spoločnosti alebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovom formulári.
Odstúpi-li kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, od kupnej zmluvy, zašle alebo predá Spoločnosti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kupnej zmluvy, tovar, ktorý od neho dostal.
Ak spotrebiteľ odstúpi od kupnej zmluvy, vráti spotrebiteľovi predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kupnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie tovaru (v prípade, že v lehote 14 dní vracia spotrebiteľ späť všetko objednané tovar vrátane darčekov alebo iných výhod, ktoré od neho na základe kupnej zmluvy prijal). Predávajúci vráti spotrebiteľovi prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tím spotrebiteľ súhlasí a ak mu tím nevzniknú ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kupnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako predávajúci dostane tovar, alebo než mu kupujúci preukáže, že tovar odeslal späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Dátum:                                                                           Podpis:

Dokument ke stažení tu