Kto je MAGNET 3P?
Za značkou MAGNET 3P stojí silný tím, ktorý pre Vás pripravuje krásne nápady na dekorácie, pomocníkov do domácnosti a výrobky pre Vaše zdravie a relaxáciu.
Kde uvidím moje konto a ako môžem zmeniť uložené údaje?
Vpravo hore nájdete značku „Môj účet“. Tam sa môžete prihlásiť do svojho zákazníckeho profilu prostredníctvom vašej e-mailovej adresy a vášho hesla a v prehľade si vyberiete, čo si chcete prezrieť alebo zmeniť. V prípade, že ste zabudli Vaše heslo, môžete si ho na tomto miesto znovu vyžiadať. Kliknite na značku „Zabudnuté heslo“.
Kedy mi bude doručený objednaný tovar?
Tovar, ktorý je skladom, obvykle doručíme do 2 - 5 pracovných dní od prijatie objednávky. Vo výnimočných prípadoch môže byť doba doručenia až 2 týždne.
Ako je možné, že je niekedy dodacia lehote prekročená?
Robíme síce všetko preto, aby sme sa čo najlepšie zásobili tovarom, ale niekedy sa stane, že je dopyt prekvapivo vysoký. S veľkým úsilím sa potom snažíme tovar dodatočne zaistiť, preto Vás prosíme o pochopenie.
Prečo je niekedy objednávka rozdelená do viac balíkov (zásielok)?
Produkty, ktoré máme skladom, Vám doručíme čo najskôr. Na zaobstaranie niektorých produktov potrebujeme ale viac času, preto potom môže dôjsť k rozdeleniu objednávku do viacerých balíkov.
Je možné sledovať na internetu vybavenie mojej objednávky?
Áno, stav je možné sledovať v záložke "Moje objednávky".
Ako si objednám topánky?
Vyberte si v detaile výrobku veľkosť, ktorú si chcete objednať a nakoniec kliknite na záložku „Vložiť do košíka“. Červený pokyn pod touto značkou Vás upozorní na výber veľkosti, ak ste veľkosť neuviedli.
Je možné objednať cez internet darčeky samostatne?
Túto možnosť bohužiaľ neponúkame. Výhodu možno využiť iba v rámci akcií, ktoré sú spojené s kódom výhody. Pre získanie darčeka je potrebné uviesť do príslušného políčka v prvom kroku Vašej objednávky Váš špeciálny kód výhody/kód akcie.
Môžem vymeniť darčeky zdarma?
Bohužiaľ, výmena darčekov nie je možná.
Existuje minimálna hodnota objednávky?
Minimálna hodnota objednávky neexistuje, ak nie je stanovené inak pri konkrétnej promo akcii.
Kedy získate poštovné ZADARMO?
Poštovné a balné je zdarma pri objednávke tovaru s hodnotou vyššou ako 60 € - ide o cenu tovaru po zľave, bez príplatkov za extra služby. V opačnom prípade budú k Vašej objednávke pripočítané.
Doručíte mi moju objednávku aj na inú adresu?
Áno, radi Vám splníme aj toto želanie a Vašu objednávku Vám pošlete na adresu podľa Vášho výberu. Prosím, uveďte adresu doručenia v kroku 3 objednávacieho procesu „Osobné údaje“.