Zákaznícky servis 02/32 20 23 20 (Po – Pia: 7:00 – 20:00, So 8:00 – 16:00)

Menu

Vyhľadať

Košík

Váš košík je prázdny. Nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdny. Nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Úvod
>
Otázky a odpovede

Otázky a odpovede

Kto je Magnet-3Pagen?
Za značkou Magnet-3Pagen stojí silný tím, ktorý pre Vás pripravuje krásne nápady na dekorácie, pomocníkov do domácnosti a tovary pre Vaše zdravie a relaxáciu.

Kde môžem vidieť moje zákaznícke konto a zmeniť uložené údaje?
Celkom hore v lište nájdete značku „Môj účet“. Tam sa môžete naloggovať do Vášho zákazníckeho profilu prostredníctvom Vašej e-mailovej adresy a Vášho hesla a v prehľade si vybrať, čo by ste si chceli pozrieť alebo zmeniť. V prípade, že ste zabudli Vaše heslo, môžete si ho na tomto mieste znova vyžiadať. Kliknite na značku „Zabudnuté heslo“.

Kedy mi doručia objednaný tovar?
Tovar, ktorý máme k dispozícii, Vám doručíme v priemere do 2 týždňov od prijatia objednávky.

Ako je možné, že niekedy je dodacia lehota prekročená?
Robíme síce všetko preto, aby sme sa čo najlepšie zásobili tovarom, ale z času na čas sa stane, že dopyt je prekvapujúco vysoký. S mimoriadnym úsilím sa potom snažíme tovar dodatočne zaobstarať, preto Vás prosíme o pochopenie.

Prečo je niekedy objednávka rozdelená do viacerých balíkov (zásielok)?
Na zaobstaranie niektorých tovarov potrebujeme viac času.

Je možné sledovať na internete vybavenie mojej objednávky?
Áno, stav je možné sledovať v záložke "Moje objednávky".

Ako si objednám topánky?
Vyberiete si v detailnej ukážke tovaru veľkosť, ktorú si chcete objednať a nakoniec kliknete na značku „Vložiť do košíka“. Veľký červený pokyn pod touto značkou Vás upozorní na výber veľkosti, pokiaľ ste neuviedli žiadnu veľkosť.

Môžu sa objednať na internete darčeky separátne?
Prosím, pochopte, že toto nie je možné. Túto výhodu možno využiť výlučne len pri akciách, ktoré sú spojené s číslom výhody. Uveďte preto do príslušného políčka Vaše špeciálne číslo výhody v kroku 1 objednávacieho procesu.

Môžem vymeniť (reklamovať) darčeky zadarmo?
Áno, výmena (reklamácia) chybného darčeka je možná.

Existuje minimálna hodnota objednávky?
Minimálna hodnota objednávky neexistuje, pokiaľ nie je stanovené inak pri konkrétnej promo akcii.

V akej výške sú poštové náklady?
Ceny balného a dopravy sú uvedené na stránkach tohto internetového obchodu a kupujúci je zároveň s nimi oboznámený pred konečným odoslaním objednávky. Prepravné a balné zodpovedá zvolenému spôsobu prepravy (Slovenská pošta - “Na adresu” za 4.30 €, Slovenská pošta - “Balík na poštu" za 4.30 €, GLS za 4.90 €, Packeta.sk za 3,90 €). Ak nezvolíte žiadny spôsob dodania, bude automaticky zvolený spôsob dodania prostredníctvom Slovenskej pošty „Na adresu“.

Kedy získate poštovné ZADARMO?
​Poštovné a balné je zdarma pri objednávke tovaru s hodnotou vyššou ako 60 € - ide o cenu tovaru po zľave a bez príplatkov za extra služby. V opačnom prípade budú k Vašej objednávke pripočítané.

Doručíte mi moju objednávku aj na inú adresu?
Áno, radi Vám splníme aj toto želanie a pošleme Vám Vašu objednávku na domácu adresu podľa Vášho výberu. Prosím, uveďte požadovanú adresu doručenia v kroku 3 objednávacieho procesu „Osobné údaje“.

Ktoré možnosti platby ponúka MAGNET 3PAGEN?
- v hotovosti na dobierku na mieste určenom kupujúcim v objednávke - 1,5 €
- platba online prevodom (zabezpečuje platobná brána GoPay) - zdarma
- platba online platobnou kartou (zabezpečuje platobná brána GoPay) - zdarma
- platobnou kartou - pri dodaní na dobierku a platbe na mieste - 1,5 €