Zákaznícky servis 02/32 20 23 20 (Po – Pia: 7:00 – 20:00, So 8:00 – 16:00)

Menu

Vyhľadať

Košík

Váš košík je prázdny. Nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdny. Nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Úvod
>
Ako ľahko nakupovať online

Ako ľahko nakupovať online

1. Výber tovaru

Jednoducho si vyberte tovar na našich stránkách a vložte ho do košíka, kde následne máte možnosť objednať si tovar až k vám domov.

2. Objednání

V košíku vyplňte všetky potrebné údaje pre doručenie – adresu, spôsob platby a spôsob dopravy. Ak si želáte uplatniť zľavový kupon alebo kód akcie, ku ktorému patrí darček, jednoducho tento kód vyplníte do poľa Kód akcie/slevový kupón. Zároveň si môžete vybrať Extra služby – extra záruku alebo 100 dní na vrátenie tovaru. V prípade, že nám nastane chyba týkajúca sa tlače, týkajúcej sa ceny, popisu alebo obrázku, poskytneme si právo takú objednávku stornovať v rámci jej vybavovania.

3. Platba

Platba za tovar je u nás možno dvoma spôsobmi – dobírkou a vopred prevodom alebo platobnou kartou. Ak si zaplatíte platbu na dobierku, balík zaplatíte pri prevzatí a za túto možnosť platby zaplatíte len 1,5 €. Platby online sú možné prevodom alebo platobnou kartou – tiež zdarma. Platby sú bezpečne a zabezpečuje je platobná brána GoPay.

4. Dodanie tovaru

Balíček je pripravený k expedícii zvyčajne do druhého pracovného dňa – o spracovaní objednávky i odosielania balíka vás budeme informovať e-mailom. Ak si želáte zaslať balíček na inú adresu, uveďte ju pri zadávání objednávky.

U objednávek nad 60 € je doprava vždy zdarma.

Balíček doručíme prostredníctvom Slovenskej pošty – „do ruky“ (4,30 €) nebo přepravní společnosti  GLS (4,90 €). Ak preferujete doručenie na výdajné miesto, môžete zvoliť Packetu (3,9 €) , táto služba platí pre zásielky s maximálnou hmotnosťou 10 kg v prípade Packety.

Ak zásielku posílali vo viacerých balíčkoch, náklady na dopravu účtujeme len raz.

5. Výmena tovaru, vrátenie alebo reklamacia.

Ak sa prihodíte, že sme zaslanými produktmi netrefili váš vkus alebo neodpovedali 100 % správne, môžete je bez obáv vrátiť späť a vymeniť za iný tovar alebo vám vrátime peniaze. Balíček stačí poslať na našu adresu s informáciami, ako si přejete situáciu riešiť. (Náklady na vrátenie predmetného tovaru predajcovi v takomto prípade spotrebiteľa.) V prípade, že v lehote 30 dní vraciate späť všetko objednané tovar vrátane dárkov alebo ďalších výhod a požadujete vrátenie peňazí, zaplatíme vám i náklady na poštovné a balné zodpovedajúce najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodávaný tovar.

Okrem zákonného nároku na odstúpenie od zmluvy Vám ponúkame možnosť získať záruku vrátenia tovaru na dobu 100 dní od prevzatia tovaru. Zmluvu môžete zrušiť tým, že nám tovar vrátite do 100 dní od prevzatia (lhôta začína dňa nasledujúcim po doručení tovaru), pokiaľ je tovar v pôvodnom obale, je úplný, nie je použitý alebo poškodený. Pre dodržanie lehoty stačí včasné odoslanie. Cena za túto službu je iba 1,99 €.

V prípade reklamácie je potrebné vyplniť sprievodný zoznam, kde popíšete závadu alebo dôvod vrátenia tovaru a požadovaný spôsob vybaviť reklamáciu. 

Postup pri reklamácii tovaru:

  • Jednotlivé druhy tovaru vraťte, prosím, v originálnom obale, je to možné.
  • Reklamované (alebo vrátené) tovar s priloženým sprievodným listom doručte na adresu: MAGNET3PAGEN, P.O.Box 91, 830 05 Bratislava 35.
  • Podací lístek od zásielky si uschovejte ako doklad o jej odoslaní.
  • Zásilky zaslané na dobírku neprijímáme.
  • Použité zboží zasíláme k odbornému posúdeniu.
  • V prípade uznanej reklamácie a výmeny tovaru vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovať.