Zákaznícky servis 02/32 20 23 20 (Po – Pia: 7:00 – 20:00, So 8:00 – 16:00)

Menu

Vyhľadať

Košík

Váš košík je prázdny. Nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdny. Nie je to škoda?

Nakupovanie u nás je radosť. A prázdny košík je tak smutný :-(

Úvod
>
Ako ľahko nakupovať online

Ako ľahko nakupovať online

1. Výber tovaru
Jednoducho si vyberte tovar na našich stránkach a vložte ho do košíka, kde máte následne možnosť objednať si tovar až k vám domov.

2. Objednanie
V košíku vyplňte všetky potrebné údaje pre doručenie balíčka – adresu, spôsob platby a spôsob dopravy. Ak si želáte uplatniť zľavový kupón alebo máte kód akcie, ku ktorému patrí darček, jednoducho tento kód vyplňte do políčka Kód akcie/zľavový kupón. Zároveň si môžete vybrať Extra služby – extra záruku alebo 100 dní na vrátenie tovaru. V prípade, že sa nám nanešťastie prihodí tlačová chyba týkajúca sa ceny, popisu alebo obrázka produktu, vyhradzujeme si právo takú objednávku stornovať v akejkoľvek fáze jej vybavovania.

3. Platba
Platba za tovar je u nás možná dvoma spôsobmi – dobierkou a vopred prevodom alebo platobnou kartou. Ak si zvolíte platbu na dobierku, za balík zaplatíte pri prevzatí a za túto možnosť platby zaplatíte len 1,50 €. Platby online sú možné prevodom alebo platobnou kartou – zdarma. Platby sú bezpečné a zabezpečuje ich platobná brána GoPay.

4. Dodanie tovaru
Balíček je pripravený k expedícii obvykle do druhého pracovného dňa – o spracovaní objednávky a odoslaní balíka vás budeme informovať e-mailom. Ak si prajete balíček odoslať na inú adresu, uveďte ju pri zadávaní objednávky.

Pri objednávkach nad 60 € je doprava vždy zdarma.

Balíček doručíme prostredníctvom Slovenskej pošty – „na adresu“ (4,30 €) alebo prepravnou spoločnosťou GLS (4,90 €). Ak preferujete doručenie na výdajné miesto, môžete zvoliť Packetu (3,90 €), táto služba platí pre zásielky s maximálnou hmotnosťou 10 kg.

Ak by sme zásielku posielali vo viacerých balíčkoch, náklady na dopravu účtujeme len raz.

5. Výmena tovaru, vrátenie alebo reklamácia.
Ak sa prihodí, že sme sa zaslanými produktmi netrafili do vášho vkus alebo nezodpovedajú 100 % vašim predstavám, môžete ich bez obáv vrátiť späť a vymeniť za iný tovar alebo vám vrátime peniaze. Balíček stačí poslať na našu adresu s informáciou, ako si prajete situáciu riešiť. (Náklady na vrátenie predmetného tovaru predávajúcemu nie v takom prípade spotrebiteľ.) V prípade, že v lehote 30 dní vraciate späť všetok objednaný tovar vrátané darčekov alebo ďalších výhod a požadujete vrátenie peňazí, uhradíme vám aj náklady na poštovné a balné zodpovedajúce výške najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.

Okrem zákonného nároku na odstúpenie od zmluvy vám poskytujeme aj možnosť získať záruku vrátenia tovaru na dobu 100 dní od prevzatia tovaru. Zmluvu môžete zrušiť tým, že nám tovar vrátite do 100 dní od prevzatia (lehota začína dňom nasledujúcim po doručení tovaru), pokiaľ je tovar v pôvodnom obale, je úplný, nie je použitý alebo poškodený. Pre dodržanie termínu stačí včasné odoslanie. Cena za túto službu sú len 2,00 €.

V prípade reklamácie je nutné vyplniť sprievodný list, kde popíšete chybu alebo dôvod vrátenia tovaru a navrhnete požadovaný spôsob vybavenia reklamácie. 

Postup pri reklamácii tovaru:
Jednotlivé druhy tovaru vráťte, prosím, v originálnom obalu, ak je to možné.
Reklamovaný (alebo vrátený) tovar s priloženým sprievodným listom doručte na adresu: MAGNET 3P, P.O.Box 91, 830 05 Bratislava 35.
Podací lístok od zásielky si uschovajte ako doklad o jej odoslaní.
Zásielky zaslané na dobierku neprijímame.
Použitý tovar zasielame k odbornému posúdeniu.
V prípade uznanej reklamácie a výmeny tovaru vám nebudeme znovu účtovať poštovné a balné.