• Kto je Magnet-3Pagen?

Za značkou Magnet-3Pagen stojí silný tím, ktorý pre Vás pripravuje krásne nápady na dekorácie, pomocníkov do domácnosti a tovary pre Vaše zdravie a relaxáciu.

  • Kde môžem vidieť moje zákaznícke konto a zmeniť uložené údaje?

Celkom hore v lište nájdete značku „Môj účet“. Tam sa môžete naloggovať do Vášho zákazníckeho profilu prostredníctvom Vašej e-mailovej adresy a Vášho hesla a v prehľade si vybrať, čo by ste si chceli pozrieť alebo zmeniť. V prípade, že ste zabudli Vaše heslo, môžete si ho na tomto mieste znova vyžiadať. Kliknite na značku „Zabudnuté heslo“.

  • Kedy mi doručia objednaný tovar?

Tovar, ktorý máme k dispozícii, Vám doručíme v priemere do 2 týždňov od prijatia objednávky.

  • Ako je možné, že niekedy je dodacia lehota prekročená?

Robíme síce všetko preto, aby sme sa čo najlepšie zásobili tovarom, ale z času na čas sa stane, že dopyt je prekvapujúco vysoký. S mimoriadnym úsilím sa potom snažíme tovar dodatočne zaobstarať, preto Vás prosíme o pochopenie.

  • Prečo je niekedy objednávka rozdelená do viacerých balíkov (zásielok)?

Na zaobstaranie niektorých tovarov potrebujeme viac času.

  • Je možné sledovať na internete vybavenie mojej objednávky?

Áno, stav je možné sledovať v záložke "Moje objednávky".

  • Ako si objednám topánky?

Vyberiete si v detailnej ukážke tovaru veľkosť, ktorú si chcete objednať a nakoniec kliknete na značku „Vložiť do košíka“. Veľký červený pokyn pod touto značkou Vás upozorní na výber veľkosti, pokiaľ ste neuviedli žiadnu veľkosť.

  • Môžu sa objednať na internete darčeky separátne?

Prosím, pochopte, že toto nie je možné. Túto výhodu možno využiť výlučne len pri akciách, ktoré sú spojené s číslom výhody. Uveďte preto do príslušného políčka Vaše špeciálne číslo výhody v kroku 1 objednávacieho procesu.

  • Môžem vymeniť (reklamovať) darčeky zadarmo?

Áno, výmena (reklamácia) chybného darčeka je možná.

  • Existuje minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky neexistuje, pokiaľ nie je stanovené inak pri konkrétnej promo akcii.

  • V akej výške sú poštové náklady?

Ceny balného a dopravy sú uvedené na stránkach tohto internetového obchodu a kupujúci je zároveň s nimi oboznámený pred konečným odoslaním objednávky. Prepravné a balné zodpovedá zvolenému spôsobu prepravy (Slovenská pošta - “Na adresu” za 4.30 €, Slovenská pošta - “Balík na poštu" za 4.30 €, GLS za 4.90 €, Packeta.sk za 3,90 €). Ak nezvolíte žiadny spôsob dodania, bude automaticky zvolený spôsob dodania prostredníctvom Slovenskej pošty „Na adresu“.

  • Kedy získate poštovné ZADARMO?

​Poštovné a balné je zdarma pri objednávke tovaru s hodnotou vyššou ako 60 € - ide o cenu tovaru po zľave a bez príplatkov za extra služby. V opačnom prípade budú k Vašej objednávke pripočítané.

  • Doručíte mi moju objednávku aj na inú adresu?

Áno, radi Vám splníme aj toto želanie a pošleme Vám Vašu objednávku na domácu adresu podľa Vášho výberu. Prosím, uveďte požadovanú adresu doručenia v kroku 3 objednávacieho procesu „Osobné údaje“.

  • Ktoré možnosti platby ponúka MAGNET 3PAGEN?

- v hotovosti na dobierku na mieste určenom kupujúcim v objednávke - 1,5 €

- platba online prevodom (zabezpečuje platobná brána GoPay) - zdarma

- platba online platobnou kartou (zabezpečuje platobná brána GoPay) - zdarma

- platobnou kartou - pri dodaní na dobierku a platbe na mieste - 1,5 €

 

Slovenská pošta „balík na poštu“
L
Prihlásenie
*
*
Zapomenuté heslo
Zabudnuté heslo
L
Hore r
r
o