Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií tu.

Rozumiem
u
_ +
  • Kto je Magnet-3Pagen?

Za značkou Magnet-3Pagen stojí silný tím, ktorý pre Vás pripravuje krásne nápady na dekorácie, pomocníkov do domácnosti a tovary pre Vaše zdravie a relaxáciu.

  • Kde môžem vidieť moje zákaznícke konto a zmeniť uložené údaje?

Celkom hore v lište nájdete značku „Môj účet“. Tam sa môžete naloggovať do Vášho zákazníckeho profilu prostredníctvom Vašej e-mailovej adresy a Vášho hesla a v prehľade si vybrať, čo by ste si chceli pozrieť alebo zmeniť. V prípade, že ste zabudli Vaše heslo, môžete si ho na tomto mieste znova vyžiadať. Kliknite na značku „Zabudnuté heslo“.

  • Kedy mi doručia objednaný tovar?

Tovar, ktorý máme k dispozícii, Vám doručíme v priemere do 2 týždňov od prijatia objednávky.

  • Ako je možné, že niekedy je dodacia lehota prekročená?

Robíme síce všetko preto, aby sme sa čo najlepšie zásobili tovarom, ale z času na čas sa stane, že dopyt je prekvapujúco vysoký. S mimoriadnym úsilím sa potom snažíme tovar dodatočne zaobstarať, preto Vás prosíme o pochopenie.

  • Prečo je niekedy objednávka rozdelená do viacerých balíkov (zásielok)?

Na zaobstaranie niektorých tovarov potrebujeme viac času.

  • Je možné sledovať na internete vybavenie mojej objednávky?

Áno, stav je možné sledovať v záložke "Moje objednávky".

  • Ako si objednám topánky?

Vyberiete si v detailnej ukážke tovaru veľkosť, ktorú si chcete objednať a nakoniec kliknete na značku „Vložiť do košíka“. Veľký červený pokyn pod touto značkou Vás upozorní na výber veľkosti, pokiaľ ste neuviedli žiadnu veľkosť.

  • Môžu sa objednať na internete darčeky separátne?

Prosím, pochopte, že toto nie je možné. Túto výhodu možno využiť výlučne len pri akciách, ktoré sú spojené s číslom výhody. Uveďte preto do príslušného políčka Vaše špeciálne číslo výhody v kroku 1 objednávacieho procesu.

  • Môžem vymeniť (reklamovať) darčeky zadarmo?

Áno, výmena (reklamácia) chybného darčeka je možná.

  • Existuje minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky neexistuje, pokiaľ nie je stanovené inak pri konkrétnej promo akcii.

  • V akej výške sú poštové náklady?

Poštovné náklady účtujeme vo výške 2.99 € u doručenie SK pošta "Na poštu", SK pošta "Balík na poštu", vo výške 3,90 € u doručenie GLS, vo výške 2,80 € pri zvolení odberného miesta "Zasielkovna". Často ale organizujeme marketingové akcie "bez poštovného" Prihláste sa k odberu nášho newsletteru (políčko "novinky e-mailom" vpravo hore na hlavnej strane), budete o všetkom včas informovaní a nič Vám neutečie!

  • Doručíte mi moju objednávku aj na inú adresu?

Áno, radi Vám splníme aj toto želanie a pošleme Vám Vašu objednávku na domácu adresu podľa Vášho výberu. Prosím, uveďte požadovanú adresu doručenia v kroku 3 objednávacieho procesu „Osobné údaje“.

  • Ktoré možnosti platby ponúka MAGNET 3PAGEN?

Dobierkou pri dodaní.

  • Ako vybrať správnu veľkosť?


So správnou veľkosťou Vám poradí naša veľkostná tabuľka.

 

u
Prihlásenie
Vítáme Vás ve světě kutillů, dekorací a drobných pomocníků! Zatím nemáte žádné objednávky. Udělejte radost sobě i nám a kupte si něco z naší nabídky :-)
Registrovať
Zabudnuté heslo
Zabudnuté heslo
u
X
X
X
Hore r
r
o