1. Osobné poradenstvo

Je celkom jedno, aké otázky máte, napr. ohľadne Vašej objednávky alebo ohľadne nejakého problému na našej internetovej stránke, náš tím vyškolených poradcov zo zákazníckeho servisu Vám rád pomôže.

Môžete sa na nás obrátiť prostredníctvom nášho kontaktného formulára.

 

Kontaktujte nás
 

E-mail:
[email protected]
alebo
Kontaktný formulár

Telefón/Fax

Telefón: 02/32 20 23 20

Fax: +02/32 101 013

Poštová adresa

MAGNET 3PAGEN
P. O. Box 91
830 05 Bratislava 35

 

2. Objednávanie cez internet
2.1 Online-nákupy

Prelistujte si našu rozsiahlu ponuku! Jednotlivé okruhy sortimentov v hornej navigačnej lište Vás privedú priamo k našej ponuke. Pri kliknutí na tovar získate podrobné informácie a môžete si pozrieť ďalšie obrázky ako aj ďalšie varianty produktu. Ak si chcete tovar objednať, zvoľte si Vami požadovaný variant, príp. veľkosť a kliknite na značku „do košíka“. Potom sa otvorí okienko, ktoré Vám potvrdí, že ste Vami požadovaný tovar uložili do nákupného koša. Ak sa tak nestane, skontrolujte ešte raz, či ste pri veľkostnom tovare uviedli aj Vašu veľkosť. (Vysvetlenie, ako si objednáte Vami vybraný tovar, nájdete v bode 2.4. „Postup pri objednaní“).

2.2 Váš nákupný košík

Vpravo hore pod symbolom „nákupný košík“ vidíte, koľko výrobkov ste už vložili do Vášho nákupného košíka a za akú celkovú cenu. Keď potom kliknete na značku „pozrieť sa“, vidíte obsah Vášho nákupného košíka. (Vysvetlenie, ako si objednáte Vami vybraný tovar, nájdete v bode 2.4. „Postup pri objednaní“).

2.3 Chcete si objednať z predloženého katalógu?

Kliknite celkom hore na lište na značku „Priama objednávka“. Potom sa objaví nadpis „Váš nákupný košík“, pod ktorým sa nachádza políčko „číslo tovaru“. Do tohto políčka jednoducho uvediete číslo požadovaného tovaru z dodaného katalógu. Potom si vo vysvietených políčkach označíte Váš výber (napr. počet, veľkosť ...) a kliknete na značku „pridať tovar“. (Vysvetlenie, ako si objednáte Vami vybraný tovar, nájdete v bode 2.4. „Postup pri objednaní“).

2.4 Objednáte si rýchlo a jednoducho

Na objednanie Vášho tovaru ste použili 5 krokov:

Váš nákupný košík

Obsah nákupného košíka skontrolujete kliknutím na údaj „pozrieť sa“, ktorý nájdete vpravo hore vedľa ikonky nákupného košíka. Týmto spôsobom si Vami vybraný tovar môžete prezrieť. Tovar môžete aj naďalej vymieňať či z košíka vybrať. Pre vybratie tovaru z košíka kliknite na údaj „zrušiť“. Túto funkciu nájdete úplne vpravo. Pri vykonávaní zmien je nutné následne kliknúť na údaj „Potvrdiť zmenu“. Ak je obsah Vášho nákupného košíka v poriadku, kliknite na údaj „ďalej“.

Doprava a platba

V tomto kroku vyberte spôsob dopravy a spôsob platby a klinite na tlačidlo "Pokračovať na Vaše údaje".

Vaše údaje

Nemáte ešte vytvorené žiadne konto:
Vyplňte jednorazovo políčka v pravom stĺpci a kliknite na značku „Potvrdiť“. Potom sa už dostanete k ďalšiemu kroku objednávania. Vaše údaje budú uložené pre ďalšiu objednávku vo Vašom osobnom konte. (Tieto údaje môžete stále vidieť a meniť len celkom hore v lište „Moje konto“).
Konto už máte vytvorené:
V ľavom stĺpci sa pohodlne prihláste s Vašou e-mailovou adresou a Vašim heslom. Ak ste Vaše heslo zabudli, môžete si ho na tomto mieste znova vyžiadať. Kliknite na značku „ Požiadať o heslo“. Teraz kliknite na značku „Potvrdiť“ a objaví sa ďalší krok objednania.

Skontrolovať nákupný košík

Tu máte znova možnosť skontrolovať Vašu objednávku a Vaše údaje. Môžete zadať adresu doručenia, ktorá je odlišná od adresy uvedenej na Vašej faktúre alebo opraviť chybu v adrese, ktorá je uvedená na faktúre. V prípade, ak chcete zmeniť ešte niečo na produktoch vo Vašej objednávke, kliknite na značku „naspäť“. A nezabudnite akceptovať naše VOP (Všeobecné obchodné podmienky). Kliknutím na značku „Odoslať objednávku“ nám úspešne pošlete Vašu objednávku.

Potvrdenie objednávky

Vaša objednávka bola odoslaná a spracovaná. Ešte raz uvidíte ako prehľad všetky Vaše údaje z Vašej objednávky. Kliknutím na značku „Vytlačiť stránku“ si môžete tieto údaje vytlačiť. Navyše obratom dostanete e-mailom potvrdenú objednávku.

 

3. Vyhľadávanie cez internet

Hľadáte nejaký nápad alebo určitý tovar, ale nechcete sa preklikávať cez všetky okruhy sortimentov? Potom zadajte hľadané slovo alebo aj konkrétne číslo tovaru do vyhľadávacieho políčka. Toto nájdete priamo pod navigačnou lištou so sortimentnými okruhmi. Keď kliknete na šipku vpravo vedľa vyhľadávacieho políčka, objavia sa všetky nájdene produkty. Avšak teraz môžete Váš výsledok vyhľadávania ešte vymedziť! Na tento účel nájdete v ľavom stĺpci stále množstvo možností. Jednoducho kliknite na požadované vymedzenie a výsledok vyhľadávania sa podľa toho zmení.

 

4. Dodanie tovaru

Balíček Vám bude odoslaný do miesta bydliska do 2 týždňov (v prípade, že Vami objednaný tovar je na sklade). Ak si želáte, aby Vám bol balíček zaslaný na inú adresu, uveďte ju pri zadávaní objednávky. Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty ("balík na poštu", "na adresu"), náklady na poštovné a balné sú v celkovej výške 4,30 €, alebo prostredníctvom GLS v celkovej výške 4,90 €, 3 € pri zvolení výdajného miesta "Packeta.sk" a to aj v prípade, že je Vaša objednávka doručená vo viacerých balíčkoch.

Uskutočnením objednávky kupujúci výslovne potvrdzuje, že v zmysle zákona č.108/2000 Zb.z., § 13/1 súhlasí s predĺžením dodacej lehoty, ak si to vyžiadajú okolnosti, ako aj s tým, že o predĺžení dodacej lehoty nebude osobitne informovaný. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú českým právnym poriadkom, najmä zákonom č. 634/1992 Sb. O ochrane spotrebiteľa v platnom znení a Zákonem o niektorých službách informačnej spoločnosti č. 480/2004 Zb. Ponuku nie je možno považovať za nevyžiadanú reklamu.

Extra záruka: Záruka na prepravu poštou. Ak zaškrtnete v objednávke toto políčko, potom Vám v prípade poškodenia zásielky počas prepravy tovar nielen zadarmo vymeníme, ale navyše Vám vrátime dvojnásobok nákladov na poštovné a balné, tj. 8,60 EUR vo forme šeku na zľavu pri ďalšom nákupe. Cena za extra záruku je iba 1,50 EUR.

 

5. Vrátenie tovaru

Ak z akéhokoľvek dôvodu nebudete 100% spokojní s vybraným tovarom a ak ho vrátite do 30 dní, tovar Vám vymeníme alebo Vám vrátime naspäť peniaze. Reklamovaný tovar zasielajte naspäť ako obyčajnú zásielku s vyplneným reklamačným listom uvedeným na zadnej strane faktúry. S prípadnými otázkami nás kontaktujte na tel. č.: 02/32 20 23 20.

 

6. Platba za tovar

Dobierkou pri dodaní, zaplatíte v hotovosti pri prevzatí svojho tovaru doma alebo na pošte. Online bankovým prevodom alebo platobnou kartou.

 

7. Kód akcie

Ponúkanú výhodu alebo darček si vyžiadate tým, že Vaše číslo výhody vložíte do vkladacieho políčka pri prvom kroku objednania a kliknete na šipku. Potom si môžete zvoliť, napr. farbu alebo veľkosť. Číslo výhody stráca platnosť po jeho prvom použití. Objednávka je možná aj bez čísla výhody.

L
Prihlásenie
*
*
Zapomenuté heslo
Zabudnuté heslo
L
Hore r
r
o