Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácie Súhlasím

otázky a odpovede



Kto je Magnet-3Pagen?

Magnet-3Pagen je podnik, ktorý patrí do skupiny Otto ako aj koncernu 3 SUISSES, ktorý je so svojím obratom cca 3,7 Mrd. € jedným z najväčších francúzskych koncernov. Za značkou Magnet-3Pagen stojí silný tím, ktorý pre Vás pripravuje krásne nápady na dekorácie, pomocníkov do domácnosti a tovary pre Vaše zdravie a relaxáciu.

Kde môžem vidieť moje zákaznícke konto a zmeniť uložené údaje?

Celkom hore v lište nájdete značku „Moje konto“. Tam sa môžete naloggovať do Vášho zákazníckeho profilu prostredníctvom Vašej e-mailovej adresy a Vášho hesla a v prehľade si vybrať, čo by ste si chceli pozrieť alebo zmeniť. V prípade, že ste zabudli Vaše heslo, môžete si ho na tomto mieste znova vyžiadať. Kliknite na značku „Vyžiadať heslo“.

Kedy mi doručia objednaný tovar?

Tovar, ktorý máme k dispozícii, Vám doručíme v priemere do 2 týždňov od prijatia objednávky.

Ako je možné, že niekedy je dodacia lehota výrazne prekročená?

Robíme síce všetko preto, aby sme sa čo najlepšie zásobili tovarom, ale z času na čas sa stane, že dopyt je prekvapujúco vysoký. S mimoriadnym úsilím sa potom snažíme tovar dodatočne zaobstarať, preto Vás prosíme o pochopenie.

Prečo je niekedy objednávka rozdelená do viacerých balíkov (zásielok)?

Na zaobstaranie niektorých tovarov potrebujeme viac času.

Je možné sledovať na internete vybavenie mojej objednávky?

Momentálne Vám nemôžeme poskytnúť možnosť, aby ste na internete videli stav vybavenia Vašej objednávky. Na to je potrebný kompletný technický systém, napojený na naše internetové stránky, ktorý je v súčasnosti vo vývojovej fáze.

Ako si objednám topánky?

Vyberiete si v detailnej ukážke tovaru veľkosť, ktorú si chcete objednať a nakoniec kliknete na značku „do nákupného košíka“. Veľký červený pokyn pod touto značkou Vás upozorní na výber veľkosti, pokiaľ ste neuviedli žiadnu veľkosť.

Môžu sa objednať na internete darčeky separátne?

Prosím, pochopte, že toto nie je možné. Túto výhodu možno využiť výlučne len pri akciách, ktoré sú spojené s číslom výhody. Uveďte preto do príslušného políčka Vaše špeciálne číslo výhody v kroku 1 objednávacieho procesu.

Môžem vymeniť (reklamovať) darčeky zadarmo?

Áno, výmena (reklamácia) chybného darčeka je možná.

Existuje minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky neexistuje, pokiaľ nie je stanovené inak pri konkrétnej promo akcii.

V akej výške sú poštové náklady?

Poštovné náklady účtujeme vo výške 4.30 €.

Doručíte mi moju objednávku aj na inú adresu?

Áno, radi Vám splníme aj toto želanie a pošleme Vám Vašu objednávku na domácu adresu podľa Vášho výberu. Prosím, uveďte požadovanú adresu doručenia v kroku 3 objednávacieho procesu „Skontrolovať objednávku“.

Ktoré možnosti platby ponúka MAGNET 3PAGEN?

Dobierkou pri dodaní.
S pomocou MAGNET CARD.

E-mail

Kontaktujte nás
E-mail:
servis@magnet-3pagen.sk
alebo
Kontaktný formulár

Telefón/Fax

Telefón: +02/32 202 323 Fax: +02/32 202 323

Poštová adresa

MAGNET 3PAGEN
P. O. Box 91
830 05 Bratislava 35